3 תשובות
היי אני גם מתגייסת במרץ ללוחמה בהגנא :) וגם לי הייתה את הדילמה אבל תשבי עם עצמך ותחשבי טוב יש לך עוד זמן שאת שתתגייסי אז תראי מה באמת באלך
אני עכשיו בטירונות להגנא זה סבבה
שואל השאלה:
קיבלתי שאלון אני כבר סיימתי הכל
ממזמן הגיוס שלי במרץ
סיימתי יב , וקיבלתי לוחמת הגנא
אבל אני לא יודעת מה לעשות , כל אחד אומר משהו אחר
קיבלתי שאלון אני כבר סיימתי הכל
ממזמן הגיוס שלי במרץ
סיימתי יב , וקיבלתי לוחמת הגנא
אבל אני לא יודעת מה לעשות , כל אחד אומר משהו אחר
באותו הנושא: