4 תשובות
אל תעשה גם צבא זה חרא
מה דעתך על להיות תצפיתנית?
שואל השאלה:
שמעתי שזה תפקיד די שוחק וקשה
ולא יודעת עד כמה בא לי לשבת ולהסתכל כל היום במשמרות.. לא נשמע כל כך מעניין
אם תוכל להסביר יותר זה יכול לעזור אבל די פסלתי את זה כי לא שמעתי שזה כלכך טוב..
אנונימית
לכל תפקיד יש משהו חיובי ומה שלילי. את לא תמצאי תפקיד שתאהבי את כולו.
או שהוא מעניין אבל השעות שוחקות, או שהשעות טובות והתפקיד עצמו משעמם.
אין מה לעשות, תחשבי מה הכי חשוב לך בשירות ולפי זה תצמצמי את הרשימה