5 תשובות
את בת 14 יש לך עוד 4 שנים את תביני לבד אין לך ממה למהר
וואי תקשיבי , משקית תש, משקית מילואים , משקית נפגעים ! שמעתי שזה תפקידים פצצה
יש גם חובשות או סייעות שיניים שזה תפקידים מדהימים וחברות שלי נהנות בזה ממש.
יש גם כלבנית ביחידת כלבנים , מכ"ית מגל שזה לרוב להשתבץ בחוות השומר ויחידות טירונות כמו מחווה אלון וכאלה ( חוות השומר זה בסיס מדהים שירתתי בו והוא עם טירונים מדהימים אבל טיפה קשים)
אני משקית שלישות ולא ממש נהנת אם לומר את האמת
יש גם חובשות או סייעות שיניים שזה תפקידים מדהימים וחברות שלי נהנות בזה ממש.
יש גם כלבנית ביחידת כלבנים , מכ"ית מגל שזה לרוב להשתבץ בחוות השומר ויחידות טירונות כמו מחווה אלון וכאלה ( חוות השומר זה בסיס מדהים שירתתי בו והוא עם טירונים מדהימים אבל טיפה קשים)
אני משקית שלישות ולא ממש נהנת אם לומר את האמת
גם משקית מתנדבים זה מדהים
טיפ קטן לצבא - אל תגידי בצו ראשון שאת רוצה להיות מ"כית במגל! אם כבר מ"כית, לכי להיות מ"כית בחיל האוויר, יותר טוב.
מכ בחיל האוויר עושה קורס טיס, קורס מכים, שיבוץ להגנ"ק (שאני ממליצה לך מאוד ללכת להגנק אם הפרופיל שלך יהיה נמוך, אם זה מפעילת מכלול או מגן אסטרטגי/מאבטחת/נהגת).
אל תהי פקידה, זה תפקיד די מעצבן וצריך להיות מאוד מסודר אם למפקד שלך יש הרבה חיילים
מכ בחיל האוויר עושה קורס טיס, קורס מכים, שיבוץ להגנ"ק (שאני ממליצה לך מאוד ללכת להגנק אם הפרופיל שלך יהיה נמוך, אם זה מפעילת מכלול או מגן אסטרטגי/מאבטחת/נהגת).
אל תהי פקידה, זה תפקיד די מעצבן וצריך להיות מאוד מסודר אם למפקד שלך יש הרבה חיילים
אנונימית
פקידה זה אחלה תפקיד , את באה ב10 מסיימת ב15:00 חחח
זה לדאוג ללוזים של סא"לים ומחט"ים
זה לדאוג ללוזים של סא"לים ומחט"ים
באותו הנושא: