4 תשובות
יש לך מספיק זמן כדי לחשוב על זה כשתיתקרבי ליב את תתחילי להתעניין בדברים שם כי יחפרו לך על זה כל הזמן
זה טוב שאת חושבת על העתיד אבל מצד שני אין מה למהר ולהגזים.
תפקיד הפראמדיק דורש נתוני צו ראשון גבוהים את יכולה להתחיל להתכונן למבחני הדפר. אבל גם לא באופן מוגזם כי יש לך בערך שנתיים (!!)
כשתתקרבי לגיל של כל העיסוקים של הצבא יהיו על זה המון דיבורים ואת לאט לאט תביני הכל
תפקיד הפראמדיק דורש נתוני צו ראשון גבוהים את יכולה להתחיל להתכונן למבחני הדפר. אבל גם לא באופן מוגזם כי יש לך בערך שנתיים (!!)
כשתתקרבי לגיל של כל העיסוקים של הצבא יהיו על זה המון דיבורים ואת לאט לאט תביני הכל
אני בעיקרון התחלתי לחשוב על הצבא בגיל 4, בגיל 10 התחלתי ממש לחקור יסודי. ועכשיו אני יודעת כבר מה שאני רוצה ולאן אני מכוונת.
אני ממליצה אבל להכנס לכל הקטע הזה חזק בערך שנה לפני הצו ראשון. ללמוד הכל, להתעניין בהכל.
אני ממליצה אבל להכנס לכל הקטע הזה חזק בערך שנה לפני הצו ראשון. ללמוד הכל, להתעניין בהכל.
אנונימית
גם אני התחלתי להתעניין בצבא בכיתה ט' זה בסדר לגמרי
אבל השתנה לי כל כך הרבה המחשבה על איך אני רוצה שהשירות שלי יראה ומה אני רוצה לעשות
אז חכי עם זה עד שיתחילו התהליכים ואז כבר שלכולם יתחיל להגיע צו ראשון וכו יהיה לך אנשים סביבתך לדבר איתם על זה
אבל השתנה לי כל כך הרבה המחשבה על איך אני רוצה שהשירות שלי יראה ומה אני רוצה לעשות
אז חכי עם זה עד שיתחילו התהליכים ואז כבר שלכולם יתחיל להגיע צו ראשון וכו יהיה לך אנשים סביבתך לדבר איתם על זה
באותו הנושא: