4 תשובות
שואל השאלה:
מבחינת מיונים היה לי רק את זה ובסביבות פברואר הייתי יותר בעניין, אבל מלחיצה אותי המחשבה על התנאים. נגיד 11 יום בבסיב ורק 3 בבית, או המילואים שיש אחכ או פשוט הקטע הפיזי כל יום. מצד אחד אני כן רוצה משהו פיזי אבל אני לא בטוחה שלוחמה. דירגתי את השאלון העדפות מחדש והפעם עם פחות חשק ללוחמה
מבחינת מיונים היה לי רק את זה ובסביבות פברואר הייתי יותר בעניין, אבל מלחיצה אותי המחשבה על התנאים. נגיד 11 יום בבסיב ורק 3 בבית, או המילואים שיש אחכ או פשוט הקטע הפיזי כל יום. מצד אחד אני כן רוצה משהו פיזי אבל אני לא בטוחה שלוחמה. דירגתי את השאלון העדפות מחדש והפעם עם פחות חשק ללוחמה
שואל השאלה:
אני חושבת שאני פשוט לא יודעת מספיק איזה תפקידים יש שיכולים להתאים לי, נגיד משהו פיזי לא ג'וב, אבל לא לוחמה. נגיד מדריכת משהו
אני חושבת שאני פשוט לא יודעת מספיק איזה תפקידים יש שיכולים להתאים לי, נגיד משהו פיזי לא ג'וב, אבל לא לוחמה. נגיד מדריכת משהו
שואל השאלה:
בהתחלה דירגתי 4 ובשני 3 ותודה :)
בהתחלה דירגתי 4 ובשני 3 ותודה :)
שואל השאלה:
אהה, הראשון עשיתי חיר גבולות, שני חילוץ והצלה, שלישי הגנה אווירית, רגיעי יחידת ל"א ואחרון תותחנים. נתנו לי חמש אופציות כי יש לי פרופיל 72 אז לעוקץ למשל אני לא מתאימה
אהה, הראשון עשיתי חיר גבולות, שני חילוץ והצלה, שלישי הגנה אווירית, רגיעי יחידת ל"א ואחרון תותחנים. נתנו לי חמש אופציות כי יש לי פרופיל 72 אז לעוקץ למשל אני לא מתאימה
באותו הנושא: