התחברות הרשמה

חברה שלי היא בערך מטר שבעים ואני 1.83 זה סבבה?

20 באוגוסט 2024, 17:49
גיל 16גובההתאהבותהתבגרותנשים גבוהות    
5 תשובות
כן
ה
האלמוני שיודע הכל
כן
ד
דני06
כן
נ
ניתאי.
לא, תפרדו
נ
ניתאי.
כן

עריכה: מה הכוונה אם זה סבבה?
י
יש לי שם יפה (ניראה לי)
באותו הנושא:
בנות מטר שבעים לגיל 14 זה סבבה?
אם יש לי 2000 בערך ואני 13 זה סבבה?
בנות.מטר שבעים זה סבבה לדעתכם?
מטר שבעים בת 15 ושוקלת 46 זה סבבה?
גובה מטר שבעים לגבר זה סבבה?
מטר שבעים ושתיים זה סבבה?
אם אני מידה 38 בערך בנעליים ואני לוקחת גרביים ארוכות כאלו במידה 37-39 זה סבבה?
אם יש לי מאתיים עוקבים שבעים לייקים לפוסט זה סבבה?
תגידו משקל 55.1 למטר שבעים כהז זה סבבה לגיל 16
הrice prurity test שלי יצא בערך 86 ואני בת 14 זה סבבה?
ישנתי אתמול מ9 עד 1 בלילה ולא ישנתי מאז ואני עייפה ...לישון בערך שעה?זה סבבה?