9 תשובות
כן
לכל מי שאומר/ת לא מה אתם רוצים? הבן אדם לא יכול לשנות את זה..
הלו גבר
זה נמוך מידי בעיניי
כל גובה לגבר הוא סבבה
אני חושבת שזה נחשב נמוך אבל לא ממש ממש נמוך
כאילו זה אחלה נראה לי
אנונימית
כן
כע