23 תשובות
כן.
זה מאוד גבוה
בטח!
שואל השאלה:
נע זה לא מאוד גבוה זה ממוצע כזה
אנונימי
שואל השאלה:
^^
אנונימי
זה המוצצע של הגברים בישראל לא של ילדים בני 14
כן
שואל השאלה:
אצלי בשכבה חצי בגובה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
רגע מה 14
אנונימי
אז אצלך בשכבה חצי גבוהים
שואל השאלה:
בטעות כתבתי 14 במקום 15 אני בכיתה ט
אנונימי
חחח זה עדיין אומר שאתה גבוה יחסית
שואל השאלה:
למישהו שעולה לט זה סבבה?
אנונימי
כן.
שואל השאלה:
תודה העלית לי תבטחון קצת
אנונימי
אני גם עולה לט וגם 170 ואני לא אשקר אני מבין הנמוכים בחבורה פשוט כי כל החברים שלי בוריסים כאלה
יחסית לבנות אני גבוהה אבל יחסית לבנים אני ממוצע
שואל השאלה:
בולל אחיי זה גם אני ככה
אנונימי
שואל השאלה:
מדויק
אנונימי
עקפת אותי ואני בן 17 תהנה
ייתכן ותגיע ל1.80 בטח כיף לראות את כולם מלמעלה. לפחות אם נלך ביחד ברחוב ונראה ביחד שטר של 200 שקל אני הראשון שאגיע למטה.
כן אני 1.65 בת 12
כן אני בת 14, ויש לי ידידים בגובה הזה ואני מרגישה ליידים כמו גמד גינה אני לא צוחקת
אנונימית