התחברות הרשמה

מטר שבעים ושתיים זה סבבה?

8 בספטמבר 2023, 16:59
גביהההתבגרות    
6 תשובות
כן
פ
פלוץ___
כן
ד
דניאל פאנטום
כן
H
H!laa
בשבילי זה דיי נמוך
s
studentt
מה הגובה שלך עכשיו^
מ
מומיה890
שלומי אומר שהוא בן 12 ו9 חודשים ו1.83
(אני לא צוחק)
שלומי אומר ביי
H
Ho Ho Ho Ho 229
באותו הנושא:
בנות מטר שבעים לגיל 14 זה סבבה?
שבעים ושניים אלף אחיות ? או שבעים ושתיים אלף אחיות? הסבר בבקשה
51 קילו למטר שבעים ושתיים זה סבבה?
מה הגובה שלכם? שלי מטר שבעים ושתיים
שבעים ושתיים אלף אחיות? או שבעים ושניים
בנות.מטר שבעים זה סבבה לדעתכם?
אם הגובה שלי זה מטר שבעים ושתיים ואני שוקלת שישים ושתיים זה טוב או לא?
3x=72 אני מחלק את שלוש בשבעים ושתיים או שאני מחלק את שבעים ושתיים בשלוש?
למה אומרים עשרים ושתיים ולא עשרים ושתיים?
מטר שבעים בת 15 ושוקלת 46 זה סבבה?
אני מטר שבעים ושלוש משקל חמישים ושתיים זה בסדר?