8 תשובות
לא כל כך
וואי וואי את ממש בתת משקל בדקתי בbmi ואת בתת משקל של 5.1 קילוגרמים זה יחסית הרבה
היא אשכרה אמרה את הגובה^
תבדקי ב-bmi
חחח סורי רק עכשיו שמתי לב
כעיקרון די גבולי בין רזון למשקל תקין,
כדאי לעלות עוד כמה קילוגרמים...
תת משקל אבל לא בהרבה. אני 169 שוקלת 47 באותו גיל כמוך והרגיל זה קילו או שניים יותר
זה תת משקל
ממש לא בסדר
את תת משקל
אנונימי