5 תשובות
שואל השאלה:
כיף לך.
אנונימית
למה את מנסה להסתיר את זה? אנשים לא יודעים שיש לך אוטיזם? אולי בגלל זה שופטים אותך על כל טעות?
אם אני יודע שמישהו מאובחן אני בחיים לא אשפוט אותו על זה שהוא מתנהג באותה צורה..איך את רוצה שיקבלו אותך כמו שאת אם את מעמידה פנים? אז זה לא מי שאת באמת.
אנונימי
שואל השאלה:
^ אם ידעו יתייחסו אליי כמו ילדה קטנה(מנסיון) וגם את זה אני לא סובלת
אנונימית
את צודקת הרבה עושים את זה, מחוסר הבנה.
אבל לא כולם ולדעתי זה עדיף..
כי את תהיי עצמך ותרגישי בנוח יותר, -
אולי תספרי בהתחלה למישהו שאת מרגישה שאת סומכת עליו יותר ותראי איך זה מתפתח משם
אנונימי
זה מפריע לי, בגלל שאני יודעת שאין באמת סיבה והיגיון בזה. מה שכן- אני לרוב פשוט לא מספרת לאנשים שיש לי אספרגר כי עדיף לי שיחשבו שאני קצת מוזרה בדברים מסויימים כי זה האופי שלי מאשר שיתייחסו אלי אוטומטית שונה