13 תשובות
למה הם לא יצליחו ויגיעו רחוק בחיים?
על פי מה קבעת את זה?
הם כולם יכולים להצליח בחיים האוטיזם שלהם לא עוצר אותם יש מלא שהצליחו בחיים והם אוטיסטים
שואל השאלה:
צריכים מלא עזרה
אנונימית
זה שאני אוטיסט לא אומר שאני בחיים לא אצליח ולא אומר שאני לא אגיע רחוק
אני עם ממוצע בגרויות 94.7, אני לומד לפסיכומטרי, אני מתכנן ללמוד פסיכולוגיה או עבודה סוציאלית.
את צריכה לעבוד על הביטחון העצמי שלך
ולא כל האוטיסטים צריכים מלא עזרה-יש רמות עזרה שונות שכל אוטיסט צריך, וזה שחלקנו צריכים יותר עזרה מאחרים לא אומר שאנחנו לא נצליח לעשות כלום
יש לי רמות צורך בעזרה דיי בינוניות ואני מצליח לא רע בחיים, פשוט עם עזרה
זה ממש לא נכון מה שאת אומרת. יש מישהו אוטיסט בטיקטוק שממש מצליח הוא הוציא איזה שתי ספרים ועורך ממש מפורסם שעורך לעסקים. השאלה איך את הופכת את החולשה שלך לחוזקה.
אין לי שום מטרה להגיע רחוק, אז אין לי עם מה להתמודד, אני מפיק מספיק אושר מדברים בסיסים כמו צפייה בטלוויזיה, קריאת ספרים וספורט
שואל השאלה:
לקרוא ספרים זה באמת כיף
אני אוהבת להקשיב למוזיקה
אנונימית
למה שאני לא אצליח?
שואל השאלה:
כי צריך מלא עזרה בדברים קטנים שאנשים לא אוטיסטים מסתדרים איתם בקלות
אנונימית
יש הרבה אוטיסטים שעדיין מרגישים שהם יכולים להצליח וגם באמת מצליחים למרות זאת, אני פשוט לא אחד מהם
לא כל האוטיסטים אותו דבר ולא לכל האוטיסטים יש אותם קשיים וזה שצריך עזרה לפעמים לא אומר שאנחנו לא נצליח לעשות כלום
לא מתמודדת . אני שונאת את החיים שלי ומצטערת על כל רגע שאובחנתי בזה , כי מעצם היותנו ברצף האוטיסטי מצופה ממנו לא לעשות כמעט כלום בחיים
אנונימית
^ אז סתם ויתרת על החיים של עצמך? זה עלוב