9 תשובות
לרוב כן
כן עושים אבחון
אני מניח שכן.
תלוי באיזה רמת תפקוד הם, לרוב הם מודעים לכך
תלוי אם ההורים בוחרים לספר או לא (במידה והאבחון נעשה בילדות). אני מכירה מישהו שעשה אבחון לאוטיזם בגיל 3-4 ויצא חיובי, אבל הוא גילה על זה בעצמו כשהיה בן 11-12
^לא כולם אבל
כן וההורים שלי אמרו לי
חלקם כן אבל בלי אבחון אי אפשר לדעת
בתור אוטיסט אני יכול להגיד לך שלא
אנונימי
באותו הנושא: