תשובה אחת
זה סקרנות ,אבל זה גם פסיכולוגי ,ברגע שתפסיקי לחשוב על להיות עם מישהי אחרת זה יעבור לך.
זה גם מסוכן לחשוב על זה ,כי יש אנשים חס וחלילה שזה מוביל לבגידה.
טיפ ממני עדיף לך לדבר איתה על זה ,לכי תדעי אולי היא תסכים לך חד פעמי.
כדי לעבור מכשולים צריך לדבר עם הפרטנר שלך כי רק ככה זה הכי נכון