2 תשובות
לא מכבד
לדעתי את לא צריכה להשוות בניכן, לכל אחד יש קשר שונה עם ההורים, אם היא באמת חברה כזאת טובה שלך את צריכה להגיד לה שלדעתך היא יוצאת כפויית טובה, אולי ככה תוכלי לעזור לה להבין שאין לה על מה להתלונן
באותו הנושא: