7 תשובות
אני לא בת, אבל סתם רציתי להגיד שבנות בדרכ יותר גמישות מבנים
לא.
פעם הייתי
בחיים לא הצלחתי וכנראה גם לא אצליח חחח
גמישה כן אבל לא לשפגט
כע פעם הייתי יותר אבל עדיין יודעת קצת
כן למרות שהשפגט שלי קצת נהרס לאחרונה
אנונימית