11 תשובות
אין סיבה להיות בלחץ,
זה לא משהו שלא חווינו בתור מדינה ואפילו דברים גרועים יותר.
בסופו של דבר יש ה' והוא מחליט והוא לא רוצה לרעתנו זה בטוח.
המדינה בכוננות והכינה את עצמה למצבים האלו המון זמן
זה לא משהו שלא חווינו בתור מדינה ואפילו דברים גרועים יותר.
בסופו של דבר יש ה' והוא מחליט והוא לא רוצה לרעתנו זה בטוח.
המדינה בכוננות והכינה את עצמה למצבים האלו המון זמן
יהיה בסדר אל תדאגי
אנונימי
שמעי זאת מציאות שאנחנו חיים בה מאז קום המדינה
תמיד היו לנו אויבים
יש לנו צבא חזק והרבה תמיכה טפו טפו
תיהיי מודעת להנחיות ותיהיי זהירה ויהיה בסדר
תמיד היו לנו אויבים
יש לנו צבא חזק והרבה תמיכה טפו טפו
תיהיי מודעת להנחיות ותיהיי זהירה ויהיה בסדר
יהיה בסדר חשוב להאמין בזה
אנונימית
אני אסיח את דעתך עם שאלה רנדומלית: מי לוקח בקרב אחד על אחד אני מולך? אני בן 16 1.64 שוקל 43 מתאמן חודש בקרב מגע מי את חושבת חחח
אנונימי
שואל השאלה:
מי השני בקרב חחח
מי השני בקרב חחח
אני מולך חחח
אנונימי
חחח אני גדול ממך בשנה ובקרב מגע נו
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 15 שוקלת 53 מטר 70 מאמנת שנה
אז כנראה שאני אנצח
אני בת 15 שוקלת 53 מטר 70 מאמנת שנה
אז כנראה שאני אנצח
שואל השאלה:
מה הקשר אני מתאמנת זמן יותר ממך ושוקלת יותר ממך וגובה יותר ממך
מה הקשר אני מתאמנת זמן יותר ממך ושוקלת יותר ממך וגובה יותר ממך
שלום יקירה,
את מתארת מצב טבעי, שפוקד בעשרת החודשים האחרונים כמעט את כולנו, מי יותר ומי פחות. מצב של חוסר ודאות, פחדים, חרדות מהלא נודע. בימים האחרונים החרדות אולי גברו, מחשש להסלמה בעקבות החיסולים של בכירים בחמאס ובחיזבאללה והאיומים שלהם לתגובה.
החרדות האלה הם בעיקר מהלא נודע. אנחנו לא יודעים מתי זה יקרה, לא יודעים מה יקרה, אבל הצבא שלנו נכון לכל תרחיש.
את מבקשת שירגיעו אותך מהמצב הזה ומתארת שאת בלחץ עם כל מה שקורה מסביב, יכן שאת חוששת מהאפשרות שהמלחמה תתרחב.
הדרך להירגע של כל אחד ואחת מאיתנו שונה, אבל יתכן וכדאי שתעסיקי את עצמך בדברים אחרים שימנעו ממך לתת לפחדים להציף אותך ולשבש את שגרת חייך. אולי כדאי שתראי איזה סרט טוב או סידרה משעשעת בטלוויזיה או בנטפליקס, שתעסיק אותך ותעכב מעט את הפחדים ולא תיתן להם לפרוץ מחדש. או אולי לקרוא איזה ספר קליל, לצלול לתוך הרפתקאה סיפורית או רומן טוב, שישכיחו ממך מעט את כל מה שקורה מסביב. להתחבר לפלייליסט שהרכבת לעצמך עם השירים שאת הכי אוהבת ולהתענג עליהם כל פעם מחדש. עכשיו גם יש את האולימפידה, אז יכולה לראות בטלוויזיה, אם זה מעניין אותך, את המשחקים האולימפיים ולתת לחרדות לנוח מעט.
את יכולה גם לפתח תחביבים שונים שיעסיקו אותך, כמו הליכה, אולי פעילות בחדר כושר, מפגש עם חברות, לצאת יחד לבילוי משותף.
יקירה,
אני מתנדב בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת. באתר שלנו יש פודקאסט בנושא חרדות: איך מתמודדים בקלות עם האזעקות והפחד מהלא נודע ולמה זה לגמרי נורמלי להרגיש חרדה כשהמצב מסביב לא תמיד נורמלי. אולי על-ידי האזנה לפודקאסט תוכלי לקבל כלים איך להתמודד טוב יותר עם הפחדים והחרדות הללו. להאזנה: https://sahar.org.il/podcasts/.
בנוסף, אני מזמין אותך, אם תרצי, לשיחת צ'אט או וואטסאפ אנונימית, עם אחד המתנדבים שלנו, בלי שיפוטיות, לשיחה, הקשבה, פריקה וייעוץ, להתלבט ביחד ולמצוא דרכים לפתור את המצב שאת נמצאת בו.
נהיה שם איתך ובשבילך, נקשיב, ננסה לסייע - מוזמנת לצ'אט שלנו בקישור המצורף בתחתית ההודעה או לפנות בוואטסאפ למספר 055-9571399.
שולח לך חיבוק גדול מרחוק ותקווה שהשקט והביטחון יחזור למקומותנו. בינתיים נתמודד יחד עם המצב הזה.
שלך,
מתנדב סה"ר
את מתארת מצב טבעי, שפוקד בעשרת החודשים האחרונים כמעט את כולנו, מי יותר ומי פחות. מצב של חוסר ודאות, פחדים, חרדות מהלא נודע. בימים האחרונים החרדות אולי גברו, מחשש להסלמה בעקבות החיסולים של בכירים בחמאס ובחיזבאללה והאיומים שלהם לתגובה.
החרדות האלה הם בעיקר מהלא נודע. אנחנו לא יודעים מתי זה יקרה, לא יודעים מה יקרה, אבל הצבא שלנו נכון לכל תרחיש.
את מבקשת שירגיעו אותך מהמצב הזה ומתארת שאת בלחץ עם כל מה שקורה מסביב, יכן שאת חוששת מהאפשרות שהמלחמה תתרחב.
הדרך להירגע של כל אחד ואחת מאיתנו שונה, אבל יתכן וכדאי שתעסיקי את עצמך בדברים אחרים שימנעו ממך לתת לפחדים להציף אותך ולשבש את שגרת חייך. אולי כדאי שתראי איזה סרט טוב או סידרה משעשעת בטלוויזיה או בנטפליקס, שתעסיק אותך ותעכב מעט את הפחדים ולא תיתן להם לפרוץ מחדש. או אולי לקרוא איזה ספר קליל, לצלול לתוך הרפתקאה סיפורית או רומן טוב, שישכיחו ממך מעט את כל מה שקורה מסביב. להתחבר לפלייליסט שהרכבת לעצמך עם השירים שאת הכי אוהבת ולהתענג עליהם כל פעם מחדש. עכשיו גם יש את האולימפידה, אז יכולה לראות בטלוויזיה, אם זה מעניין אותך, את המשחקים האולימפיים ולתת לחרדות לנוח מעט.
את יכולה גם לפתח תחביבים שונים שיעסיקו אותך, כמו הליכה, אולי פעילות בחדר כושר, מפגש עם חברות, לצאת יחד לבילוי משותף.
יקירה,
אני מתנדב בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת. באתר שלנו יש פודקאסט בנושא חרדות: איך מתמודדים בקלות עם האזעקות והפחד מהלא נודע ולמה זה לגמרי נורמלי להרגיש חרדה כשהמצב מסביב לא תמיד נורמלי. אולי על-ידי האזנה לפודקאסט תוכלי לקבל כלים איך להתמודד טוב יותר עם הפחדים והחרדות הללו. להאזנה: https://sahar.org.il/podcasts/.
בנוסף, אני מזמין אותך, אם תרצי, לשיחת צ'אט או וואטסאפ אנונימית, עם אחד המתנדבים שלנו, בלי שיפוטיות, לשיחה, הקשבה, פריקה וייעוץ, להתלבט ביחד ולמצוא דרכים לפתור את המצב שאת נמצאת בו.
נהיה שם איתך ובשבילך, נקשיב, ננסה לסייע - מוזמנת לצ'אט שלנו בקישור המצורף בתחתית ההודעה או לפנות בוואטסאפ למספר 055-9571399.
שולח לך חיבוק גדול מרחוק ותקווה שהשקט והביטחון יחזור למקומותנו. בינתיים נתמודד יחד עם המצב הזה.
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: