7 תשובות
טיסה נעימה הלוואי עלי לאפו את טסה
תנסי לישון בטיסה ואל תשכחי אוזניות זה חשוב. מקסימום תתעוררי ותגלי שפספסת 5 שנים מהחיים שלך
הכל חיה בסדר!!!!!תאמיני בזה!
חוויה
את תהני תעשי חיים :)
זה לא שהמטוס יתרסק או משהו
הולך להיות לך כל כך כיףף בזמן שאנחנו תקועים בבית ספר :(
באמת שאין לך ממה לפחד זה לא כאילו זה מסוכן או משהו מטוס זה דווקא כיף
יהיה כיף, אוכל לדבר איתך על סטיסטיקות ולומר שלא יקרה כלום, אבל בתכלס באמת לא יקרה כלום, אל תחשבי דברים רעים אף פעם כי זה רק ימנע ממך להתקדם ולחוות דברים, אני טסתי פעם ראשונה לפני 4 שנים(בן 24) ולא פחדתי, לא כי אני לא מפחד, לא כי טסתי פעם ולא משום סיבה שהיא, אלא שלא חשבתי מחשבות רעות ורק חיכיתי להנות, וחלק מהלחץ הוא ההנאה עצמה וזה כיף, כמו רכב הרים