3 תשובות
לא תמיד. אבל יש אנשים נוטים לעיתים קרובות להעריך את עצמם באופן שלילי, ליצור לעצמם פחדים ומחשבות שליליות שמובילות למתח ולחרדה. זה סוג של אויב פנימי שנבנה על ידי המחשבות והרגשות של עצמנו
כן יש בזה חלק גדול
תלוי אם אתה מודע או לא