6 תשובות
בעיה שלהם הם מפסידים חברה
עוד מעט הם יבינו את הטעות שלהם
שואל השאלה:
יש לי עוד חברים זה לא הבעיה. זה פשוט מחרפן אותי שהם מחליפים אותי בשניה אחרי חברות של 10 שנים ועוד במישהי ששונאת אותי. וקשה לי להתנתק מהם אחרי כול השנים האלה
יש לי עוד חברים זה לא הבעיה. זה פשוט מחרפן אותי שהם מחליפים אותי בשניה אחרי חברות של 10 שנים ועוד במישהי ששונאת אותי. וקשה לי להתנתק מהם אחרי כול השנים האלה
אנונימית
תמצאי חברים חדשים
עדיף להיות בלי חברים ולכבד את עצמך מאשר להיות עם חברים שלא מכבדים אותך
womp womp
באותו הנושא: