התחברות
הרשמה
בנייה בפוליגל מחזיקה?
16 ביולי 2024, 07:42
ציפורניים
בניית ציפורניים
5 תשובות
כן
P
Purely
כן יחסית
Y
Y.Y.Y
כן
א
אני כלכך שונה ומיוחדת
כן
A
AD.
כן
ה
הלו קיטית
באותו הנושא:
בנות בנייה בפוליגל מחזיקה ?
בנות איזה בנייה מחזיקה יותר טוב על הציפורניים? (מניסיון אישי שלכן) בנייה בפוליגל או בנייה בגל??
מה ההבדל בין בנייה באקריל לבין בנייה בפוליגל
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
מה יותר כדאי, בנייה בפוליגל או באקריל?
אם אני קוססת מה עדיף לי בנייה בגל או בנייה בפוליגל?
מה מחזיק יותר טוב בנייה בפוליגל או באקריל ?
בנייה בגל או בפוליגל ? עזרה דחוף
זה טוב לעשות לילדה בת5 בנייה בפוליגל
אפ אני עושה לי בנייה בפוליגל ויש בועות זה בסדר?