התחברות הרשמה

בנות איזה בנייה מחזיקה יותר טוב על הציפורניים? (מניסיון אישי שלכן) בנייה בפוליגל או בנייה בגל??

2 באפריל 2024, 17:52
ציפורנייםבניית ציפורניים    
3 תשובות
באקריל
חד קרן מנצנץ
שואל השאלה:
לא מה ששאלתי
u
user___
תקחי קבלן טוב והכל בסדר
R
Relentless
באותו הנושא:
בנות איזה בנייה מחזיקה יותר זמן?
בנות דחוףף אני עושה בנייה לצפורניים איזה צורה הכי יפה????
בנות בקשר לבנייה מה יותר מומלץ בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
בנות, איזה ציפורניים יש לכם? (לא כולל בנייה)
בנות ובנים מה אתם אוהבים יותר לק ג'ל או בנייה?
בנות איזה צורה יותר טובה לבניית ציפורנים??
כמה זמן בנייה בגל מחזיקה ?
בנות בנייה בפוליגל מחזיקה ?
בנות...איזה בנייה יש לכן? מרובע,משולש,עגול?
בנות שיודעות לעשות בנייה/גל איזה מוצרים אני צריכה לקנות?
בנות אני בדרך לעשות עכשיו בנייה(בציפורניים) ואני מתלבטת איזה צבע לבחור