התחברות
הרשמה
בנייה בגל או בפוליגל ? עזרה דחוף
4 במאי 2024, 00:16
ציפורניים
בניית ציפורניים
קוסמטיקה
3 תשובות
בגל פוליגל זה נוראי
י
יכול להיות שבאמת פרשתי
אקריל או גל
K
Koume
בניה בגל
י
ילדה._.
באותו הנושא:
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
מה ההבדל בין בנייה באקריל לבין בנייה בפוליגל
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
מה יותר כדאי, בנייה בפוליגל או באקריל?
זה טוב לעשות לילדה בת5 בנייה בפוליגל
מה מחזיק יותר טוב בנייה בפוליגל או באקריל ?
בנות איזה בנייה מחזיקה יותר טוב על הציפורניים? (מניסיון אישי שלכן) בנייה בפוליגל או בנייה בגל??
מה ההבדל בין בנייה בפוליגל לאקריל?
אפ אני עושה לי בנייה בפוליגל ויש בועות זה בסדר?
אפשר לעשות בנייה בפוליגל בכל אורך?
כמה זמן לוקח לעשות בנייה בפוליגל לכל הציפורניים?