התחברות
הרשמה
אם אני קוססת מה עדיף לי בנייה בגל או בנייה בפוליגל?
9 במאי 2024, 11:39
ציפורניים
בניית ציפורניים
מניקור
בנייה
קוסמטיקה
2 תשובות
מה ההבדל??
פ
פטל ענבים
בנייה בגל לרוב זה יותר חזק אבל זה תלוי במניקוריסטית אז תשאלי אותה
ס
סתם עוד מישהי אחת
באותו הנושא:
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
מה ההבדל בין בנייה באקריל לבין בנייה בפוליגל
מה יותר כדאי, בנייה בפוליגל או באקריל?
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
זה טוב לעשות לילדה בת5 בנייה בפוליגל
בנות איזה בנייה מחזיקה יותר טוב על הציפורניים? (מניסיון אישי שלכן) בנייה בפוליגל או בנייה בגל??
מה מחזיק יותר טוב בנייה בפוליגל או באקריל ?
בנייה בגל או בפוליגל ? עזרה דחוף
איך מורדים בנייה ציפורנים מחומר פוליגל?
בנות מה עדיף פוליגל או טיפס גל לגבי בנייה מה טופס הכי חזק!!!
מה עדיך בנייה בגל או פוליגל?