6 תשובות
שואל השאלה:
^
אוי ואבוי למה
ואי חייבת להגיד שהייתי בהופעה אחת שלהם, והיא הייתה נוראיתת
בקושי אבל זה לא משנה, אני הולכת להופעות בלי להכיר את השירים ונהנת ממש כי יש אוירה טובה
אני מת על טברנק
אבל לצערי אני אהיה בחול בזמן ההופעה
שואל השאלה:
אוי אברוך אבל הכרת את השירים?
זה היה נראה שהם לא רצו להופיע וראו את זה, וגם היו מלא שירים קצרים בקטע מוזר רצח כאילו לא יודעת, פשוט כזה הופעה מבאסת