3 תשובות
אני רציתי ללכת אבל נגמרו כבר הכרטיסים
אנונימי
אני הולך ואישית לא עף עליהם אבל הם נחמדים והם להקה ברמה בינלאומית שבאה לישראל אחרי הרבה זמן שלא היה מישהו מעניין
אני אוהבת אותם אבל אני לא יכולה ללכת להופעה