6 תשובות
אל תביא כלום זה מביך
תגיד לו שאתה בן 14 וחצי , יעשה קטע על זה
שואל השאלה:
אני רוצה להביא לו
אני רוצה להביא לו
תביא לו חצי מהסנדוויץ' שלך חחח... , (=אחרי שאכלת כבר חצי)
אל תביא כלום
אתה כן יכול לדבר איתו על הגיל שלך כדי שהוא יביא דאחקות ו-יאלתר
אל תביא כלום
אתה כן יכול לדבר איתו על הגיל שלך כדי שהוא יביא דאחקות ו-יאלתר
תביא לו גלידה!
תביא לו גלידה ותגיד שאתה בן 14.5 הוא יצחק עליך ממש
באותו הנושא: