4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא לומדת בגן יבנה
אני לא לומדת בגן יבנה
אנונימית
וואי תגידי באיזה בית ספר את?
וזה חינם
וזה חינם
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה אחותי עכשיו ראתה שצריך לשלם?
אוף אני לא אשלם עכשיו להופעה 150 שקל
אז למה אחותי עכשיו ראתה שצריך לשלם?
אוף אני לא אשלם עכשיו להופעה 150 שקל
אנונימית
לא גרה בגן יבנה אבל הופעות של העירייה שמביאים לעצמאות אמורות להיות חינם בכל הערים..
באותו הנושא: