4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא לומדת בגן יבנה
אנונימית
וואי תגידי באיזה בית ספר את?
וזה חינם
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה אחותי עכשיו ראתה שצריך לשלם?
אוף אני לא אשלם עכשיו להופעה 150 שקל
אנונימית
לא גרה בגן יבנה אבל הופעות של העירייה שמביאים לעצמאות אמורות להיות חינם בכל הערים..