12 תשובות
מביך זה לא
הכל בסדר,לך תהנה
הכל בסדר,לך תהנה
זה ממש בסדר
לא מביך
לא מביך בכלל דווקא כיף ואם אתה רוצה אתה יכול להצטרף אליי ואל חברה שלי
הכל טוב הכי כיף עם המשפחה
הכי לא
זה בסדר גמור, יש מלא חסרי חברים בישראל
אנונימית
שואל השאלה:
^ אנונימית זה יהיה רק רלוונטי אם אתם גם בקריות
^ אנונימית זה יהיה רק רלוונטי אם אתם גם בקריות
אנונימי
אוי אני מהמרכז
שואל השאלה:
לא נורא חחח אבל תודה
לא נורא חחח אבל תודה
אנונימי
איפה במרכז?
לא מביך חיים אלדאג
באותו הנושא: