12 תשובות
מביך זה לא
הכל בסדר,לך תהנה
לא מביך
לא מביך בכלל דווקא כיף ואם אתה רוצה אתה יכול להצטרף אליי ואל חברה שלי
הכל טוב הכי כיף עם המשפחה
זה בסדר גמור, יש מלא חסרי חברים בישראל
אנונימית
שואל השאלה:
^ אנונימית זה יהיה רק רלוונטי אם אתם גם בקריות
אנונימי
אוי אני מהמרכז
שואל השאלה:
לא נורא חחח אבל תודה
אנונימי
איפה במרכז?
058
לא מביך חיים אלדאג