התחברות
הרשמה
אם סיימתי כיתה י, ועכשיו חופש גדול, זה אומר שאני טכנית כבר שביעיסט?
22 ביוני 2024, 03:40
חופש הגדול
שביעיסטים
3 תשובות
כן
א
אנונימית עם פרצוף חמוד
כן בתכלס
א
איילוש :))
סוג של
ה
הלוחשת לכלבים
באותו הנושא:
אם עכשיו סיימתי כיתה ח איזה כיתה אני?
סיימתי ט ועולה לי, עכשיו אני יהיה גדולה בכיתה ובגיל?
בחופש הגדול בין כיתה יא לכיתה יב יש חופש או שיש גם בגרויות ולומדים?
אני בת 14 עולה לכיתה ט, בחופש הגדול אוכל לעשות בחופש הגדול את הקורס של מדא?
הוא גדול ממני רק בכמה ימים,אבל אני סיימתי יב והוא בכיתה יב,הולך לדעתכם?
כשאני בחופש הגדול אני אמור להגיד שאני בכיתה שסיימתי או בכיתה שאני עולה אליה?
בחופש הגדול, אתם אומרים שאתם בכיתה שאתם עולים אליה או הכיתה שהייתם בה?
אפשר לעשות את המחויבות האישית של כיתה י בחופש הגדול בין כיתה י ל יא?
כל מי שהיה במדצים בחופש הגדול בין כיתה ט לכיתה י
איך להגיד באנגלית עכשיו אני בחופש שלא ישמע כמו חופשה אלא חופש גדול למישהו לא מהארץ
כדאי לי להתחיל ללמוד נהיגה עכשיו כיתה יא או להשאיר לחופש הגדול ?