6 תשובות
יא גם אני אהיה שםם את הולכת לזה של התנועה החדשה?
בכל מקרה כולם בלחץ מזה אל תחשבי שאת היחידה
גם אני הייתי בלחץ ברמות אבל בסופו של דבר כולם עוברים את זה וזה לא יהיה כזה נורא, הדבר הכי גרוע זה ששמונה ימים יהיה סבל ואז חוזרים הבייתה והכל כרגיל
אבל נגיד אחרי המיני מדצים באמת שירד לי הלחץ כי היה ממש כיף והכרתי מלא אנשים חדשים
ובשמונה ימים אין ברירה אלא להכיר
את תהניי אין לך מה לדאוג
בכל מקרה כולם בלחץ מזה אל תחשבי שאת היחידה
גם אני הייתי בלחץ ברמות אבל בסופו של דבר כולם עוברים את זה וזה לא יהיה כזה נורא, הדבר הכי גרוע זה ששמונה ימים יהיה סבל ואז חוזרים הבייתה והכל כרגיל
אבל נגיד אחרי המיני מדצים באמת שירד לי הלחץ כי היה ממש כיף והכרתי מלא אנשים חדשים
ובשמונה ימים אין ברירה אלא להכיר
את תהניי אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
כןכן אני בתנועה החדשהה
אני לא הלכתי למיני מדצים לא יכולתי אז אני לא ככ יודעת איך זה עומד ליהיות וזה מלחיץ אותי בטירוף
כןכן אני בתנועה החדשהה
אני לא הלכתי למיני מדצים לא יכולתי אז אני לא ככ יודעת איך זה עומד ליהיות וזה מלחיץ אותי בטירוף
אנונימית
שואל השאלה:
איזה מועצה אתת??
איזה מועצה אתת??
אנונימית
ממה שאני יודעת מהחוויה שלי ושל השכבה שלי אחרי המיני מדצים לכולם באמת ירד הלחץ כי הבנו שזה לא כזה נורא כמו שזה נשמע ואפשר להכיר מלא אנשים כאילו הספקתי שם לדבר עם הרבה ילדים ואני יודעת שאם היה לי עוד יום או יומיים הייתי מתחברת אליהם הרבה יותר ובגלל זה במדצים בטוח נתחבר ויהיה טוב
וגם אם לא זה שמונה ימים וחוזרים הבייתה
פשוט צריך לבוא בראש פתוח כזה
ואצלנו זה לא מועצה כזה חחח אם את מבינה למה אני מתכוונתת איזה את?
וגם אם לא זה שמונה ימים וחוזרים הבייתה
פשוט צריך לבוא בראש פתוח כזה
ואצלנו זה לא מועצה כזה חחח אם את מבינה למה אני מתכוונתת איזה את?
שואל השאלה:
מזאת אןמרת לא מועצהה איפה את גרה?
ואני במטה יהודהה אזור ירושלים
מזאת אןמרת לא מועצהה איפה את גרה?
ואני במטה יהודהה אזור ירושלים
אנונימית
אצלנו זה לא מועצה אנחנו יישוב לבד פשוט
גם בטיולים והכל אנחנו יוצאים רק היישוב
גם בטיולים והכל אנחנו יוצאים רק היישוב
באותו הנושא: