8 תשובות
שאתה עולה אליה
עולה ל(כיתה)
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
או שתגיד סיימתי כיתה(את הכיתה שסיימת)
או שתגיד אני עולה לכיתה(הכיתה שאתה עולה)
או שתגיד אני עולה לכיתה(הכיתה שאתה עולה)
שואל השאלה:
אבל אם יש לי אופציה של בחירה של כיתה בלי אפשר לכתוב עולה?
אבל אם יש לי אופציה של בחירה של כיתה בלי אפשר לכתוב עולה?
אנונימי
אני אומרת שאני עולה ל
להגיד "עולה לכיתה ---"
פשוט תגיד עולה ל
אומרים בדרכ עולה ל..
אנונימית
באותו הנושא: