2 תשובות
שואל השאלה:
כן זה סבבה בחופש ? כי מוזר לי שכולם ישר קופצים על זה איך שהם בידיוק 16.5 והם בתכלס אין להם כול כך לאן לנסוע
כן זה סבבה בחופש ? כי מוזר לי שכולם ישר קופצים על זה איך שהם בידיוק 16.5 והם בתכלס אין להם כול כך לאן לנסוע
אנונימי
מה שנוח לך. אני התחלתי במהלך כיתה יא, רציתי לסיים עם זה כמה שיותר מוקדם וגם היה לי נוח לשלב.
אבל אם תרגיש שזה יפגע לך בציונים, בזמן שלך, במוטיבציה ללמוד, אז זה בסדר גם לדחות את זה לחופש, אין לחץ ואל תעשה את זה רק כי כולם מתחילים עכשיו. אתה יכול להתחיל אולי שיעור אחד, שניים, ולראות איך אתה מרגיש
אבל אם תרגיש שזה יפגע לך בציונים, בזמן שלך, במוטיבציה ללמוד, אז זה בסדר גם לדחות את זה לחופש, אין לחץ ואל תעשה את זה רק כי כולם מתחילים עכשיו. אתה יכול להתחיל אולי שיעור אחד, שניים, ולראות איך אתה מרגיש
באותו הנושא: