4 תשובות
פילאטיס זה אירובי ולא יורדים במשקל מאימוני אירובי אלא בעיקר מאימוני כוח
כן פילאטיס מחזק שרירים
זה לא רק ךילאטיס זה גם לאכול אחרת אם את רוצה לעלות משקל את צריכה להכניס יותר קלוריות ממה שאת שורפת
לא
פילאטיס זה לא ספורט ששורף הרבה קלוריות