10 תשובות
אם אתה בפלוס קלורי זה לא משנה איזה אימון אתה עושה אתה עדיין תגדל
לאכול בלי אימונים רק ישמין אותך לא משנה אם את אוכלת חלבון או לא
שואל השאלה:
נו נכון אני רוצה להשמין ברגליים וגם טיפה בתחת כי אני מרגישה שליף אבל אם אני אעשה אימונים זה יעזור לי במסה כאילו יהיה לי רגליים עוד יפות כאלה או שאני סתם אשרוף קלוריות ואז אני סתם כל הזמן אנסה לדחוף לעצמי אוכל לפה
נו נכון אני רוצה להשמין ברגליים וגם טיפה בתחת כי אני מרגישה שליף אבל אם אני אעשה אימונים זה יעזור לי במסה כאילו יהיה לי רגליים עוד יפות כאלה או שאני סתם אשרוף קלוריות ואז אני סתם כל הזמן אנסה לדחוף לעצמי אוכל לפה
שואל השאלה:
^^ועם אימונים יהיה לי רגליים כמו שאני ארצה או שיותר רזות ?
^^ועם אימונים יהיה לי רגליים כמו שאני ארצה או שיותר רזות ?
קודם כל אם את תאכלי זה לא בהכרח ילך לתחת או ליירכיים זה יכול ללכת לפנים ולבטן גם וזה ילך
ושני כל עדיף שתתאמני בהרבה כי אז במקום שזה יהפוך לשומן שמתפזר בכל הגוף שלך זה יהפוך לשריר שיהיה במקומות שאת רוצב
ושני כל עדיף שתתאמני בהרבה כי אז במקום שזה יהפוך לשומן שמתפזר בכל הגוף שלך זה יהפוך לשריר שיהיה במקומות שאת רוצב
שואל השאלה:
ואם אני אעלה במסה זה גם יעזור לי ?
ואם אני אעלה במסה זה גם יעזור לי ?
שואל השאלה:
אה סבבה תודה
אה סבבה תודה
חלבון זהו וכאילו את צריכה את שאר אבות המזון אבל בעיקר חלבון
שואל השאלה:
אז יש לך כל מיני מאכלים שיכולים לעזור לי כמו חלבון ומה עוד ?
אז יש לך כל מיני מאכלים שיכולים לעזור לי כמו חלבון ומה עוד ?
באותו הנושא: