3 תשובות
צבא זה לא בהכרח המקום שיגרום לך לא להרגיש בודדה. הצבא היא אומנם מסגרת חברתית, אבל היא יכולה להוביל להמון קשיים נוספים כי היא מסגרת נוקשה ובין הקשיים גם בדידות במסגרת שגם ככה קשה. החרטה הזו עתידה להיעלם כשתביני שלא עשית צבא בגלל פטור, והבדידות שלך אינה קשורה למסגרת הצבאית. אני ממליצה לך לנסות למצוא חברה במסגרות אחרות כמו לימודים אקדמיים או עבודה או בכל מיני פרויקטים כמו התנדבויות שקיימות בתקופה הזו.
L4Y
הייתי ממליץ לך לעשות שירות לאומי כך עדיין תתרמי למדינה או שתלכי להיות ברמנית גם תעשי הרבה כסף לגילך וגם תהיי כל הזמן בסביבה חברתית
יקרה,
שומעת שעוברת עליך תקופה לא פשוטה.. נראה שאת שואפת לקשר עם מישהו קרוב אך לא רואה שזה מתרחש. אולי את רוצה להיות מעורבת במעגל חברתי אך מתקשה לייצר אותו סביבך. שומעת שאת כואבת על הבחירה ביצעת וככל הנראה המחשבות רודפות אותך ולא נותנות לך מנוח.. אולי יש בך האשמה עצמית.. אולי תחושת החמצה.. אולי את מסתכלת אחורה ורואה שהנושא החברתי היווה אתגר כבד עבורך ולאורך השנים העדפת לסגת ולא להתמודד וזה העמיק את מעגל הבדידות... בחרת לכתוב ולשתף פה במה שאת מרגישה אולי מתוך רצון ותקווה להישמע, להיעזר, להיתמך..

יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לשיחה אישית ואנונימית בצ'אט או בווטסאפ, בה תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.
מספר הווצאפ הוא 055-9571399 ובנוסף, מצרפת לך לינק לצ'אט.

שלך,
מתנדבת סה"ר.