5 תשובות
להיות שלמה עם ההחלטה שלך לא משנה מה זה התחושת בטן שלך והכל לטובה
אנונימית
להיות שלמה בהחלטה שלך
להבין שמה שקרה קרה ולהמשיך
האמת שבזמן האחרון אני חשבתי המון על לחיות עם מעשה שלי שאני מתחרט עליו, חושב שהדבר הכי גדול שהבנתי, שמעכשיו אתחיל לחיות את החיים שלי עבור עצמי ואת המעשים שלי אעשה באופן שלם בלי לתרץ לעצמי שהם נעשו למען אחרים
כי בסופו של יום, גם אם נאהב אדם אחר עד השמיים, ברגע שזה פחות יפגוש את הצרכים שלנו זה יפגע בנו
כי בסופו של יום, גם אם נאהב אדם אחר עד השמיים, ברגע שזה פחות יפגוש את הצרכים שלנו זה יפגע בנו
שואל השאלה:
תודה לכולם ולאנונימית :)
ותודה גיא גם לך! :) טוב לשמוע שהגעת להבנה החשובה הזאת גם :)
תודה לכולם ולאנונימית :)
ותודה גיא גם לך! :) טוב לשמוע שהגעת להבנה החשובה הזאת גם :)
אנונימית
באותו הנושא: