2 תשובות
תאמת יכול להיות שהיה קטע ממש דחוף שהוא הסביר בהרצאה וזה יכול להיות זה ביאס אותי עכשיו אחרי שמצאו מקום טוב ללכת למקום האחרון והדחוסאני דווקא הייתי מציאה לך לא ללכת הבייתה למרות שאני מבינה את הצד שלך הם יצאו לא בסדר ויש לך סיבה להיפגע אבל לכעוס בקטנה כי גם להם יש צד בסיפור
אחותי תדברי איתך על זה תסבירי להן שנפגעת
באותו הנושא: