5 תשובות
אל תצאי אם את בלחץ.
לדעתי את צריכה ללכת, כי בואו עד כמה שמפחדים בהפיגועים הסיכוי שזה יפול עליך שואף ל0
אני גרה בראשון וכאילו אין מה להחלץ לבנתיים הכל פה בסדר ויש משטרות בכל מקום
חד משמעית לצאת
הסבירות שיקרה משהו הוא נמוך ביותר בנוסף אסור לעצור את החיים שלנו וצריך להיות בפרופורציות
תבואי ותהני ותיהיי עם ביטחון
הסבירות שיקרה משהו הוא נמוך ביותר בנוסף אסור לעצור את החיים שלנו וצריך להיות בפרופורציות
תבואי ותהני ותיהיי עם ביטחון
קחי איתך גז פלפל או משהו,ואם תשימי לב למישהו חשוד ישר לכי מהמקום.
תהיי עירנית לסביבה
תהיי עירנית לסביבה
אנונימית
באותו הנושא: