5 תשובות
מה היתרונות והחסרונות שמצאת לכל אחד?
שואל השאלה:
חדוא יותר טכני ושימושי וקל.
אינפי יותר נכנס לעומק ולהוכחות של הכל וזה כן קצת מעניין אותי להעמיק בכל ההוכחות והמשפטים האלה.
החיסרון של אינפי הוא שזה יותר קשה ואני אצטרך לעשות 3 קורסים במקום 2 של חדוא, כי יש גם אינפי 3 והוא גם בכלל שנה שלמה.
החיסרון של חדוא הוא שהבנתי שפונקציות מרוכבות ומשוואות דיפרנציאליות חלקיות הם קורסים שכן מאוד חשובים לפיזיקה וחייבים אינפי בשבילם.
אנונימי
שואל השאלה:
נתנו לך לעשות חלקיות עם חדוא? איך? בידע הקודם הדרוש יש רק אינפי 1 ו2, אין אופציה לחדוא.
אנונימי
כאילו לא עשיתי בפתוחה, וגם לא ממש נכנסו לתאוריה מבחינת סוגי התכנסויות של טורים והעניין של החלפת סדר בין אינטגרל לטור, אבל כן אפשרי
אני עושה חלקיות גם רק עם חדווא, אז לא בטוח שזו בעיה.

לגבי שאר הטיעונים והכל, במקומך הייתי עושה אינפי (רציתי גם אבל בסוף עשיתי חדווא כי זה מה שדרשו ממני)