6 תשובות
היה קשוח, זה הרבה השקעה
צריך לקחת ברצינות
כן הייתי בוחרת שוב.
הבגרות היה בסדר
נפלתי על שנים עם הקלות
צריך לקחת ברצינות
כן הייתי בוחרת שוב.
הבגרות היה בסדר
נפלתי על שנים עם הקלות
תמיד הייתי בוחרת בפיזיקה
אני עדיין עושה אבל זה אחלה לא הייתי משנה
אחלה פיזיקה סך הכל
זה מעניין אבל ממש ממש קשה.
אני מניחה שאני אתלבט אבל בסוף אני אבחר שכן לעשות שוב.
עוד לא עשיתי בגרות. מניחה שהיא תהיה קשה רצח.
אני מניחה שאני אתלבט אבל בסוף אני אבחר שכן לעשות שוב.
עוד לא עשיתי בגרות. מניחה שהיא תהיה קשה רצח.
אני אנסה לעשות לך כמה שיותר סדר בקשר לפיזיקה
הלימודים עצמם לא יספקו את הרוב לדעתי הלימודים מציקים בעיקר בגלל הסיבוכיות של החומר
מבחינת מתמטיקה אין מה להסתבך יותר מדי קצת משוואות וגיאומטריה אבל החומר עצמו שלומדים לא נקלט לפחות לי בכזה קלות, בעיקר עם איך שמלמדים בבית ספר שזה המון בלבולי שכל המון שעות בשבוע והמון תרגילים ושיעורי בית
לדעתי בבית ספר סתם מסבכים את החומר יותר ממה שהוא בבגרות שדרך אגב קלה מאוד, שמיים וארץ ממבחנים שעושים בבית ספר, בואי נגיד שבן אדם שיגש לבגרויות אקסטרניות יעשה לעצמו חיים קלים יותר וגם לא יצטרך לעבור מעבדות חקר אלא פשוט לעשות 3 בגרויות ולגמור סיפור, מעבדות זה גם חלק מאוד מיותר לדעתי בפיזיקה של בית ספר
איך שלי היה פיזיקה זה בעיקר המון אי הבנות, לרוב הייתי מוציא 80 בבית ספר למרות שהמטרות שלי תמיד היו הרבה יותר
שאלת איך הייתה הבגרות אז אל תבהלי אבל בפיזיקה בעצם יש 3 בגרויות + ציון מהמורה שמלמד אני אסביר
בפיזיקה יש 2 נושאים גדולים - מכניקה שלומדים בכיתה י"א (כל מה שקשור לתנועה ואינטראקציות בין גופים) וחשמל שלומדים בכיתה י"ב, בכל אחת מהשנים יש בגרות על הנושא שלומדים, בנוסף לשתי אלו יש בגרות שנקראת מעבדת חקר או שאלון חקר - תלוי בשיטה שהבית ספר שלך מלמד, עושים אותה בכיתה י"ב וזה פשוט טופס בגרות שאת ממלאת בזמן שאת מבצעת ניסוי בזמן אמת (או שנותנים לך ניסוי מוכן ואת צריכה למלא את התשובות), זה נשמע מאוד מפחיד וגם אני פחדתי מהבגרות הזאת יותר מכל השאר אבל השד לא כזה נורא ותאמיני לי אף אחת מהבגרויות האלו לא היו קשות, אף אחת. חוץ מאלה יש ציון שהמורה נותן לך על חומר שהוא בוחר ללמד, יש כל מיני נושאים שמשרד החינוך מרשה ללמד, אצל הרוב וגם אצלי המורה שלנו לימד קרינה ואופטיקה ובתכלס הציון הזה תלוי בעיקר בכמה שהמורה שלך מוכן לפרגן, זה ציון שתלוי רק במורה אף אחד לא מתערב לו בכמה שהוא רוצה לתת לך אז זה לא משהו נורא כל כך.
נכון אלה 3 בגרויות זה אולי יותר מכל מקצוע אחר שתלמדי אבל תאמיני שהבגרויות האלה לא קשות בכלל. אם הבגרויות במתמטיקה למשל היו ברמה בינונית+ בשנים האחרונות, הרמה של הבגרויות בפיזיקה הייתה קלה, כי הצוות של פיזיקה רוצה שתצליחי לא כמו הצוות של מתמטיקה שנותן בגרויות קלות או קשות לפי מצבי רוח
בקיצור זה בקשר לאיך הבגרות הייתה
אם הייתי בוחר מחדש פיזיקה - ברור שהייתי בוחר מחדש, זה בוודאות בין 2 המקצועות הכי מאתגרים שיצא לי ללמוד, זאת אולי הסיבה העיקרית, אם השיקולים שלי היו להרחיב מקצוע קל ומובן כנראה לא הייתי בוחר שוב פיזיקה אבל בשביל כל הלמידה וה5 יחידות האלו הייתי בוחר שוב פיזיקה
אם את צריכה עוד שאלות או משהו אני אענה בכיף
הלימודים עצמם לא יספקו את הרוב לדעתי הלימודים מציקים בעיקר בגלל הסיבוכיות של החומר
מבחינת מתמטיקה אין מה להסתבך יותר מדי קצת משוואות וגיאומטריה אבל החומר עצמו שלומדים לא נקלט לפחות לי בכזה קלות, בעיקר עם איך שמלמדים בבית ספר שזה המון בלבולי שכל המון שעות בשבוע והמון תרגילים ושיעורי בית
לדעתי בבית ספר סתם מסבכים את החומר יותר ממה שהוא בבגרות שדרך אגב קלה מאוד, שמיים וארץ ממבחנים שעושים בבית ספר, בואי נגיד שבן אדם שיגש לבגרויות אקסטרניות יעשה לעצמו חיים קלים יותר וגם לא יצטרך לעבור מעבדות חקר אלא פשוט לעשות 3 בגרויות ולגמור סיפור, מעבדות זה גם חלק מאוד מיותר לדעתי בפיזיקה של בית ספר
איך שלי היה פיזיקה זה בעיקר המון אי הבנות, לרוב הייתי מוציא 80 בבית ספר למרות שהמטרות שלי תמיד היו הרבה יותר
שאלת איך הייתה הבגרות אז אל תבהלי אבל בפיזיקה בעצם יש 3 בגרויות + ציון מהמורה שמלמד אני אסביר
בפיזיקה יש 2 נושאים גדולים - מכניקה שלומדים בכיתה י"א (כל מה שקשור לתנועה ואינטראקציות בין גופים) וחשמל שלומדים בכיתה י"ב, בכל אחת מהשנים יש בגרות על הנושא שלומדים, בנוסף לשתי אלו יש בגרות שנקראת מעבדת חקר או שאלון חקר - תלוי בשיטה שהבית ספר שלך מלמד, עושים אותה בכיתה י"ב וזה פשוט טופס בגרות שאת ממלאת בזמן שאת מבצעת ניסוי בזמן אמת (או שנותנים לך ניסוי מוכן ואת צריכה למלא את התשובות), זה נשמע מאוד מפחיד וגם אני פחדתי מהבגרות הזאת יותר מכל השאר אבל השד לא כזה נורא ותאמיני לי אף אחת מהבגרויות האלו לא היו קשות, אף אחת. חוץ מאלה יש ציון שהמורה נותן לך על חומר שהוא בוחר ללמד, יש כל מיני נושאים שמשרד החינוך מרשה ללמד, אצל הרוב וגם אצלי המורה שלנו לימד קרינה ואופטיקה ובתכלס הציון הזה תלוי בעיקר בכמה שהמורה שלך מוכן לפרגן, זה ציון שתלוי רק במורה אף אחד לא מתערב לו בכמה שהוא רוצה לתת לך אז זה לא משהו נורא כל כך.
נכון אלה 3 בגרויות זה אולי יותר מכל מקצוע אחר שתלמדי אבל תאמיני שהבגרויות האלה לא קשות בכלל. אם הבגרויות במתמטיקה למשל היו ברמה בינונית+ בשנים האחרונות, הרמה של הבגרויות בפיזיקה הייתה קלה, כי הצוות של פיזיקה רוצה שתצליחי לא כמו הצוות של מתמטיקה שנותן בגרויות קלות או קשות לפי מצבי רוח
בקיצור זה בקשר לאיך הבגרות הייתה
אם הייתי בוחר מחדש פיזיקה - ברור שהייתי בוחר מחדש, זה בוודאות בין 2 המקצועות הכי מאתגרים שיצא לי ללמוד, זאת אולי הסיבה העיקרית, אם השיקולים שלי היו להרחיב מקצוע קל ומובן כנראה לא הייתי בוחר שוב פיזיקה אבל בשביל כל הלמידה וה5 יחידות האלו הייתי בוחר שוב פיזיקה
אם את צריכה עוד שאלות או משהו אני אענה בכיף
באותו הנושא: