8 תשובות
תוהה אם יש להם עדיין מוטיבציה לחיות
חחח אבל בתכלס הם תותחים
מלא מוטיבציה וכוח אלוהים
אבל בזבוז זמן ומאמץ לדעתי
שואל השאלה:
למה ^ ?
אנונימי
מסכנים, אבל זה בחירה מאוד יפה כי זה מאוד קשה
שהם גאונים רצח
משועממים
שיבואו עכשיו ללמד אותי למבחן כי אני לא מבינה כלום
אתה מדבר על דוקטורט?
שהם נהנים מזה. אי אפשר להמשיך ללמוד מתמטיקה ברמה אקדמית מבחירה ולא לאהוב את זה.