7 תשובות
כרגע בתכנית צבירה ולא בתכנית ישירה לתואר, אם זה נחשב
אנונימית
כן.
אני :)
בהחלט כן
^אשנב למתמטיקה?
אנונימית
אני בקורס מבוא לשם
מה את רוצה לקחת אחר כך?
אנונימית
להשיג פטור משיעורי מתמטיקה על ידי המרת הבגרות