התחברות
הרשמה
בנות אתן ממליצות על בניה בגל או בניה בפוליגל? עשיתי בנייה בגל לפני שבוע וחצי וזה לא מחזיק לי כלכך שוקלת להחליף לפוליגל
מה אומרות כדאי?
30 במרץ 2024, 16:04
ציפורניים
תשובה אחת
כןן את יכולה לנסות
A
Akatsukit
באותו הנושא:
מי שמבינה בבניית ציפורניים בפוליגל שתכנסס
בנות מה יותר טוב בנייה בפוליגל או ציפורן לא אמיתית?
אז יש לי בניה בפוליגל ורציתי לדעת אם זה אפשרי לעשות פאני באני על בניה כי זה כזה לבן שקוף כזה
בנייה בגל=בנייה בפוליגל?
מה ההבדל בין בנייה באקריל לבין בנייה בפוליגל
מה יותר כדאי, בנייה בפוליגל או באקריל?
בנות בנייה בפוליגל מחזיקה ?
הגיוני שחזרתי מבניה בפוליגל ויש לי כזה פוליגל גם למטה אם אתן מבינות?
מי שעשתה בניה בפוליגל - הציפורן שלכן מבפנים קצת עבה?
בבניה בפוליגל שמים קודם פריימר או בייס?
זה טוב לעשות לילדה בת5 בנייה בפוליגל