9 תשובות
את צריכה לשייף את הציפורן לפני כדי שזה יתפס ולנסות להוציא בועות אוויר .
לעשות מניקור טוב לפני ולשייף את הציפורן טוב
ולפני שאת מניחה את הפולי גל את צריכה למרוח שכבה דקה של ראבר בייס שיחבר בין הציפורן לגל
ולפני שאת מניחה את הפולי גל את צריכה למרוח שכבה דקה של ראבר בייס שיחבר בין הציפורן לגל
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי בועות אוויר ושמתי ראבר בייס
אין לי בועות אוויר ושמתי ראבר בייס
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא שייפתי את הציפורניים לפני פשוט שמתי בייס ועשיתי מניקור
אבל לא שייפתי את הציפורניים לפני פשוט שמתי בייס ועשיתי מניקור
אנונימית
צריך לשייף
את יכולה לעשוצ את הבנייה עצמה רק מהראבר בייס מחזיק יותר זמן
את יכולה לעשוצ את הבנייה עצמה רק מהראבר בייס מחזיק יותר זמן
אנונימית
שואל השאלה:
מה יותר טוב ראבר בייס או גל בנייה ?
מה יותר טוב ראבר בייס או גל בנייה ?
אנונימית
ראבר בייס וגל בנייה זה אותו הדבר
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא
זה לא
אנונימית
שואל השאלה:
ראבר בייס זה לחיזוק הציפורן כדי לעשות מבנה אנטומי
גל בנייה זה חומר יותר חזק
ראבר בייס זה לחיזוק הציפורן כדי לעשות מבנה אנטומי
גל בנייה זה חומר יותר חזק
אנונימית
באותו הנושא: