9 תשובות
את צריכה לשייף את הציפורן לפני כדי שזה יתפס ולנסות להוציא בועות אוויר .
לעשות מניקור טוב לפני ולשייף את הציפורן טוב
ולפני שאת מניחה את הפולי גל את צריכה למרוח שכבה דקה של ראבר בייס שיחבר בין הציפורן לגל
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי בועות אוויר ושמתי ראבר בייס
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא שייפתי את הציפורניים לפני פשוט שמתי בייס ועשיתי מניקור
אנונימית
צריך לשייף
את יכולה לעשוצ את הבנייה עצמה רק מהראבר בייס מחזיק יותר זמן
אנונימית
שואל השאלה:
מה יותר טוב ראבר בייס או גל בנייה ?
אנונימית
ראבר בייס וגל בנייה זה אותו הדבר
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא
אנונימית
שואל השאלה:
ראבר בייס זה לחיזוק הציפורן כדי לעשות מבנה אנטומי
גל בנייה זה חומר יותר חזק
אנונימית