2 תשובות
הכל בסדר אהובה, כנראה הגוף שלך צריך את זה. תחשבי מה היה לפני השבוע, אם המעטת, אם היית בלחץ, זו רק דרך התמודדות אין לך מה לכעוס על עצמך❤ אני פה אם את צריכה לדבר, ולגבי מה לעשות - כלום. אל תעשי שום דבר כדי "לפצות" כי זה רק יחמיר את ההתקפים, תנסי להרגיע את הנפש, לעשות דברים שישמחו אותך - שירים, סקין קייר, לסדר, לדבר עם חברה (את יכולה איתי בפרטי), וממחר שבוע חדש, בטוחה שיהיה טוב.
היי יקרה,
נשמע שהגוף בסטרס ואת מחפשת דרך להרגיע אותו, משהו שיזין וינחם. אולי את עוברת תקופה קשה ומציפה, ולכן כמהה להשקיט את הרוחות ולהרגיע את הסערה שמתחוללת בפנים. אולי בעקבות כך, את פונה אל אוכל, אך מרגישה חסרת וויסות או שליטה אל מול הכמויות והתדירות.
מניחה שזה יכול לאיים התחושה שהגוף לא באיזון, ואולי מלא בדאגות ולחצים. מתארת לעצמי שהיית רוצה שהמצב יהיה אחרת, שתחושי נינוחה ושלווה.
יקרה, אולי לשתף מישהו במה שעל ליבך יוכל לעזור להקל מעט על המצב. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ומזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבינו שיקשיב למה שתבחרי להביא.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
מצרפת גם לינק לפודקאסטים שאולי יוכלו לעזור:
https://sahar.org.il/help/
מוזמנת לפנות אלינו,
שלך מתנדבת סה"ר
נשמע שהגוף בסטרס ואת מחפשת דרך להרגיע אותו, משהו שיזין וינחם. אולי את עוברת תקופה קשה ומציפה, ולכן כמהה להשקיט את הרוחות ולהרגיע את הסערה שמתחוללת בפנים. אולי בעקבות כך, את פונה אל אוכל, אך מרגישה חסרת וויסות או שליטה אל מול הכמויות והתדירות.
מניחה שזה יכול לאיים התחושה שהגוף לא באיזון, ואולי מלא בדאגות ולחצים. מתארת לעצמי שהיית רוצה שהמצב יהיה אחרת, שתחושי נינוחה ושלווה.
יקרה, אולי לשתף מישהו במה שעל ליבך יוכל לעזור להקל מעט על המצב. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ומזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבינו שיקשיב למה שתבחרי להביא.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
מצרפת גם לינק לפודקאסטים שאולי יוכלו לעזור:
https://sahar.org.il/help/
מוזמנת לפנות אלינו,
שלך מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: