3 תשובות
אתה פוגע רק בעצמך, אתה האויב של הגוף שלך.
היית אומר למישהו שאתה אוהב שיסבול ויפגע בעצמו? לא? למה לך כן? אתה מתייחס אל עצמך רע וזה לא צריך להיות ככה.
באלך לאכול, תאכל
באלך לאכול משהו לא בריא, תאכל
הכל עניין של איזון.
לא צריך להגביל ולהכניס ללקסיקון את המילים אסור לי
תלמד לאהוב את עצמך ולתת לגןף שלך מה שצריך
לאכול בצורה כמה שיותר מאוזנת
להקשיב לרצונות של הגוף
לעשות בדיקות דם לראות מה חסר
לשלב פעילות גופנית

תאמין לי הרבה יןתר כיף מלעשות "דיאטה" ואז להישבר כל פעם מחדש ואם אתה צריך עזרה בכיף אני פה
שואל השאלה:
אני עובד וקורע תתחת במכון כושר ולא הגיוני שבמשת פעמיים כל שבוע כבר כמות של חודשים זה קורה ואז ברור שאני כןעס על עצמי ומעונין לפגוע בגוף כי נמאס לי
אנונימי