4 תשובות
היה לי השבוע כל יום התקף אכילה ואפילו פעמיים ביום
השבוע הכי חרא שהיה לי עד כה
השבוע הכי חרא שהיה לי עד כה
אנונימית
הכל בסדר.
אם את צריכה משהו אני פה!!!
וזה בסדר גמור שזה קורה את לא צריכה להמשיך לכעוס על עצמך שזה קרה כי זה כבר היה
אני ממליצה לך להעזר בעזרה פסיכולוגית או בכללי עזרה ממישהו
מקווה שעזרתי3> והמשך יום מקסים(:
אם את צריכה משהו אני פה!!!
וזה בסדר גמור שזה קורה את לא צריכה להמשיך לכעוס על עצמך שזה קרה כי זה כבר היה
אני ממליצה לך להעזר בעזרה פסיכולוגית או בכללי עזרה ממישהו
מקווה שעזרתי3> והמשך יום מקסים(:
מה אכלת בהתקפים?
אנונימית
היי אהובתי , מוזמנת לדבר איתי על זה בפרטי:)
אני באמת מבינה את מה שאת מרגישה , התחושות אחרי התקפי אכילה ובולמוסים הם בעיקר כאבים, כאבים פיזיים כמו כאבי בטן מטורפים וכאבים נפשיים של אשמה, של "למה עשיתי את זה?", של חוסר אונים וחוסר שליטה.
אני מבטיחה לך שאת לא היחידה, יש עוד מיליון אנשים שעברו ועדיין עוברים את זה.
אבל אני גם מבטיחה לך שאפשר לעבור את זה. :)
אני באמת מבינה את מה שאת מרגישה , התחושות אחרי התקפי אכילה ובולמוסים הם בעיקר כאבים, כאבים פיזיים כמו כאבי בטן מטורפים וכאבים נפשיים של אשמה, של "למה עשיתי את זה?", של חוסר אונים וחוסר שליטה.
אני מבטיחה לך שאת לא היחידה, יש עוד מיליון אנשים שעברו ועדיין עוברים את זה.
אבל אני גם מבטיחה לך שאפשר לעבור את זה. :)
אנונימית
באותו הנושא: