3 תשובות
יכול להיות שבגוף שלך מורעב? או מתגעגע ללאכול הרבה?
כן..
זה חוסר שליטה שקשה להתמודד איתו
ממליצה לפנות לגורם מקצועי
זה חוסר שליטה שקשה להתמודד איתו
ממליצה לפנות לגורם מקצועי
הרגלים של אוכל שמפריעים לך ביומיום=הפרעת אכילה
כנראה עשית דיאטה עם כמויות שלא הספיקו לגוף שלך ועכשיו הגוף שלך כביכול מפצה על זה
תנסי לצאת מזה כמה שיותר מהר ולאכול בתפריט עם יותר קלוריות שיותר ישביע אותך
כנראה עשית דיאטה עם כמויות שלא הספיקו לגוף שלך ועכשיו הגוף שלך כביכול מפצה על זה
תנסי לצאת מזה כמה שיותר מהר ולאכול בתפריט עם יותר קלוריות שיותר ישביע אותך
באותו הנושא: