5 תשובות
בדרך כלל כשאוכלים הרבה שוקולדים וחטיפים זה אומר שמשהו לא מאוזן משביע או מזין בתפריט
תתחילי להקפיד על שלוש ארוחות שבהם את משלבת ירקות חלבון ופחמימות ובנוסף גם שומן ופרי אחד ביום ותשתי הרבה מים במהלך היום את תראי שאת תיהיה מספיק שבעה ולא יהיה לך אפילו חשק לאכול את החטיפים
שואל השאלה:
נכון , אבל לי יש בעיה כשאני אוכלת סוכר וממתקים יוצאים לי חצקונים בגלל אכילת יתר , ואני רוצה בלי קשר לאכול בריא כדי שיהיו לי תזונה ברירה יותר ופנים זוהרות ובריאות וחלקות יותר
אנונימית
אקנה לא קיים בהכרח בגלל תזונה לא בריאה רק אומרת
פסטות לחם קוסקוס אורז כל מיני דגנים וקטניות כאלה
שואל השאלה:
מה זה פחמימות כמו מה ?
אנונימית